maandag 16 januari 2012

magnolia mini boekje










de pagina's staan in verkeerde volgorde maar ik krijg het steeds niet goed dus het moet maar zo.



Ik heb al een tijdje de bind-it-all in huis maar nog nooit wat mee gemaakt dus dit is mijn eerste project ermee.

Het boekje is gemaakt met tilda papier. De afbeeldingen zijn allemaal ingekleurd met de copic markers. De vogels en de pluisbloem zijn gestempeld en met embospoeder bewerkt.



De boom op de laatste pagina is de nieuwe creatable van marianne design.




groetjes rebecca

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig boekje heb je gemaakt! Ik denk dat heel wat mensen niet zullen geloven dat je het zelf gemaakt hebt.
    Leuk om weer eens wat van je te lezen, is lang geleden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.s. ik kan op deze blog reageren!!!

    Wat heb je een mooi boekje gemaakt, geen wonder dat Marilène er in wil kijken, net wat Angelique schrijft, een ander zal beslist niet geloven dat je het zelf gemaakt hebt.
    Ik vind het ook heel erg leuk om weer eens wat van je te zien op de blog, jeetje nog even en je maakt je eigen agenda!!!
    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, wat een schattig boekje is het geworden zeg!
    Echt heel knap gemaakt en prachtig gekleurd.
    Leuk weer eens wat van je op je blog te zien..
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind je boekje leuk, heel leuk van marilène xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen